اولین شهردار چغامیش دزفول معرفی شد
روناش: عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری دزفول صبح روز دوشنبه 27 تیر 1390 در این مراسم که در محل شهرداری چغامیش برگزار شد ضمن بیان تاریخچه شهر چغامیش از شهردار و شورای شهر چغامیش خواست تا با توجه به قوانین مربوطه نسبت به وظایف محوله و خدمت به مردم این منطقه اهتمام بیشتری داشته باشند.
در ادامه شاپور رستمی مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان ضمن ابلاغ حکم علی پورباقر بعنوان اولین شهردار چغامیش خواستار تعامل بیشتر شهردار و شورای شهر با دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله فرماندار و بخشدار شد.
در این جلسه از طرف مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه حمل زباله به شهرداری چغامیش اختصاص داده شد.
همچنین شهردار دزفول ، بخشدار چغامیش ، رئیس شورای اسلامی چغامیش ، مسئول دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، شهرداران و شورای های اسلامی شهرهای تابعه دزفول و جمعی از مسئولین محلی و مدیران دستگاهای اجرایی دزفول و اهالی شهر چغامیش در این مراسم حضور داشتند.
شهردار جدید چغامیش قبلا در سمت های معاونت اجرایی شهرداری صفی آباد و مسئول دفتر فنی عمرانی صفی آباد فعالیت داشته است. (http://rounash.com/?p=726)
در حال حاضر شهرستان دزفول با جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر، دارای 4 بخش (مرکزی، شهیون، سردشت و چغامیش) و 8 شهر (دزفول، صفی آباد، میانرود، سالند، چغامیش، دزآب، حمزه و شمس آباد) می باشد.

شهرهای شمالی خوزستان با برخورداری از تمامی امکانات لازم، استعداد و استحقاق تبدیل شدن به یک استان مستقل را دارد.